zaterdag 15 november 2008

Tia Hellebaut

Tia draagt Hoya Super Hi-Vision.

Tia draagt Hoya Super Hi-Vision.
De meest krasbestendige brillenglazen ooit.

Hoya Super Hi-Vision glazen zijn tot 300% krasbestendiger dan om het even welke andere kunststof brillenglazen. Krasbestendig betekent een scherp en contrastrijk zicht in alle omstandigheden en dat is onontbeerlijk voor een hoogspringster van Tia's niveau.

Dankzij meerdere beschermende lagen kunnen vet en vuil zich bovendien nauwelijks nog aan het glas hechten en krijgen hinderlijke reflecties geen kans meer. Toplagen voor topprestaties! Tia Hellebaut weet dit, Focus Optiek ook. Vraag ons om advies.

bron: http://www.focusoptiek.be/index.php?menu=magenta&selection=tia


Tia Hellebaut maakt ook reclame voor Pizza Hut. Dit spotje op TV zal jullie allen wel bekend zijn. http://www.pizzahut.be/nl/tiatussen.asp --> op deze site kunnen jullie meer lezen over Tia Hellebaut en de Pizza Hut. Persoonlijk vind ik het een rare combinatie om een topsporter reclame te laten maken voor pizza's.
Een ander product waarvoor Tia Hellebaut reclame maakt zijn brillen. Dit kunnen jullie lezen in het bovenstaand tekstje. Dit vind ik al een beter evenwicht tussen Tia Hellebaut en het product zelf. Ze draagt ten slotte een bril wanneer ze haar prestaties levert.

9 opmerkingen:

Unknown zei

Het feit dat Tia Hellebaut reclame maakt voor Pizza hut komt raar over vind ik. Een topsporter die pizza eet...? Maar zoals ik heb gelezen in de post hierboven zal dit een vorm zijn van reclame die bestemd is voor de supporters. Maar dan snap ik nog niet goed wat deze reclame moet teweegbrengen bij de supporters...
De reclame die Tia Hellebaut maakt voor de brillen is voor mij duidelijker. Als je zelf een sporter bent die een bril draagt, ga je misschien toch eens zo een bril proberen aangezien een topsporter daar ook haar wedstrijden mee doet. Maar dan is er natuurlijk de vraag of een ander merk hier ook niet voor bestemd kan zijn.

Anoniem zei

Tia in de brillen-reclame is inderdaad nog logisch maar de pizza-reclame slaat nergens op en is daarboven op nog irritante reclame ook.

Anoniem zei

Hallo, die super brilleglazen van Tia zijn gelukkig bij alle opticien's verkrijgbaar. Die van ons komen van optiek Van der Linden in Zele. kwist eigenlijk niets over glazen maar heb redelijk wat info gevonden op hun website www.optiekvanderlinden.be

Anoniem zei

Het reclamespotje van Pizzahut en Tia Hellebaut is inderdaad niet het beste spotje ooit, maar één van de doelen van reclame is toch naambekendheid te verwerven en dit is toch duidelijk gelukt! Het spotje is vrij belachelijk vind ik persoonlijk, maar het blijft toch wel in je geheugen zitten.. Ook al is het niet echt positief wat er over de reclamespot gezegd wordt, het feit dat men er over praat zorgt voor een grotere naambekendheid van Pizzahut!

Anoniem zei

Ik vind het nog niet zo onlogisch dat een bekend gezicht in een reclame spot terecht komt. David beckham maakt reclame voor onderbroeken, en is een voetballer. Jhon travolta voor horloges en is een acteur. Dus waarom zou Tia Hellebaut geen reclame mogen maken voor pizza? Het enige dat ik vervelend vind is dat de reclame spot gewoon op niets trekt!

Anoniem zei

Het is wel grappig Tia Hellebaut in een reclame spotje voor pizza hut,Het is wel enorm slecht 'geacteerd'. Maarja het zal goed verdienen, en pizza hut als hoofdsponsor voor Tia(dat veronderstel ik)daarvoor mag ze wel wat in de plaats terug doen he. En idd Tia past beter in een reclamespot over brillen omdat ze er zelf één draagt,als je dat tekstje leest dan denk je wel even van 'wrm draag je geen lenzen'? :) maja ieder zijn ding he

Anoniem zei

Tia was een talent :-)

Proficiat aan tia en veel geluk gewenst.

Anoniem zei

Het naar mijn mening slechte reclame, maar ook deze slechte reclame kent iedereen wanneer je zegt " ken je die reclame van Tia voor Pizza hut". Misschien gaan mensen het product, dat wordt gepromoot door bekende mensen, associeren met de eigenschappen van die beroemdheden en dit kan dan misschien zorgen voor een betere verkoop.

Anoniem zei

Reclame met een bekend persoon erin mag dan al slecht zijn. Iedereen kent dan de reclame wel denk ik.

Aantal bezoekers